Mezi dvěma nožmi


Nože na přežití, pily na dřevo, krumpáče a sekery na obranu a další harampádí.

Příspěvky: 7

Registrován: ned 22. čer 2014 14:10:07

Příspěvek ned 22. čer 2014 14:12:50

Mezi dvěma nožmi

Zdravím,
potřebuji poradit, který nůž mám vybrat, prosím v cenové kategorii jako jsou tyto.
Ano, vím, že jeden je dýka. Ale bude to můj první a na nějakou dobu jediný nůž do přírody, tak který by jste mi doporučili, jakožto odborníci.

http://www1.fish-ing.cz/e-shop/noze-nuz ... s?vmcchk=1

http://www.army-shop.cz/produkty/noze-- ... a/805.html

Příspěvky: 7

Registrován: ned 22. čer 2014 14:10:07

Příspěvek ned 22. čer 2014 14:19:22

Re: Mezi dvěma nožmi

Ještě připadá v úvahu tento : http://www.army-shop.cz/produkty/noze-- ... y/484.html

Já jsem v tomto nováček, a vlastně vůbec netuším jestli například ta mora není moc malá

Příspěvky: 6

Registrován: ned 22. čer 2014 20:32:32

Příspěvek ned 22. čer 2014 20:47:53

Re: Mezi dvěma nožmi

Asi takhle, nevahej a jdi do Mory, Moru Companion už mám nějaký ten pátek a nemužu na něj říct ani pul slova ba naopak je to jediný nuž co dnes nosím na stanovačky, měl jsem nože Mikov a strasne jsem si je chvalil do doby než jsem přešel na Moru a mužu ti říct za málo penez hodne muziky ;)
jediné co mužu vytknout uhlíkovce je to že má tendenci chytat fleky na čepeli nicmene toho se zbavíš leštící pastou :-)

Citace jednoho nožíře:uhlikova ocel ma tu vyhodu, ze se da brousit prakticky na cemkoli.
Ze vsech oceli se brousi nejlepe a proto se i pres svoje reziveni
stale tak hojne pouziva.

takže jak vidíš nebudeš mít problém ani s eventueálním broušním který je na Moře hodne kvalitní, nicmene každý dobrý nuž si zaslouží udržbu a proto je dobré mít nože vždy naostřené